გაკვეთილის მთავარი თემა
|
წელიწადის დროები
|
სწავლების საფეხური
|
მე4კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა~|აქტუალობა
|
დაეხმარება ეროვნული სასწავლო გეგმით დადგენილი შედეგის მიღწევაში
უცხ.დ. IV.10.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტების ზეპირად თქმას და ლექსიკური ცოდნის
გამოვლენას.
ü სწორად და
გარკვევით წარმოთქვამს ნაცნობ სიტყვებს, ფრაზებს, ენის გასატეხებს;
ü ზეპირად
კითხულობს ლექსებს, გათვლებს, ასრულებს სიმღერებს;
ü ზეპირად
გაითამაშებს მარტივ დიალოგებსა და სცენებს;
ü ტექსტების
წარმოთქმისას იცავს შესაბამის ინტონაციას, რიტმებს, ბაძავს პერსონაჟების ხმის
ტემბრს;
ü ტექსტების
შინაარსს ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მეტყველებას (მაგ., მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, რიტმულ მოძრაობებს);
ü ასახელებს
ლექსიკურ ერთეულებს.
|
წინასწარი ცოდნა
|
იციან მშობლიურ ენაზე წელიწადის დროები
|
შეფასების საგანი და პროცედურა
|
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
კომპიუტერი პროექტორი პრეზენტაცია
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
.
A ფაზა:-
გამოწვევა
აქტივობა l (5 წუთი)
მასწავლებელი ესალმება
ბავშვებს ამზადებს
საგაკვეთილო პროცესისთვის.
სვამს შეკითხვას
წელიწადის რომელი
დრო მოგწონთ?
რატომ?
აქტივობა II (5 წუთი)
მასწავლებელი მოსწავლეებს
სთხოვს დახატონ
მათთვის ყველაზე
საყვარელი წელიწადის
დრო მოსწავლეები
სანამ ხატავენ
მასწავლებელი ამოწმებს
საშინაო დავალებას
B ფაზა :
მასწავლებელი იწყებს
ახალი გაკვეთილის
ახსას month of the year
აქტივობა III (20 წუთი)
აჩვენებს
მოსწავლეებს ელექტრონულ
პრეზენტაციას
წელიწადის
იმ დროზე
რომელიც პირველია
ამ ტექსტში
( ამ შემთხვევაში
ზამთარზე).
მოსწავლეები
იწყებენ წიგნში
მოცემული
ტექსტის
იმ ნაწილის
წაკითხვას რომელიც
შეეხება ზამთარს
.
მასწავლებელი აჩვენებს
შემდეგი წელიწადის
დროის ელექტრონულ
ვერსიას მოსწავლეები
კითხულობენ შესაბამის
ნაწილს და
ა.შ
ოთხივე დროზე.
( ელექტრონული პრეზენტაცია
და თვალსაჩინოება
უზრუნველყოფს მასალის
უკეთ დამახსოვრებას
საინტერესო და
სახალისოა, მოსწავლე
ჩართულია და
მოტივირებულია)
აქტივობაIV (5 წუთი)
მასწავლებელი დაფაზე
წერს ტექტში
მოცემულ უცნობ სიტყვების
ლექსიკონებში შესატანად
C ფაზა -
რეფლექსია
აქტივობა- V (10 წუთი)
მასწავლელი
სვამს შეკითხვას
წელიწადის რომელი
დროის ინგლისური
მნიშვნელობა დაგამახსოვრდათ?
აჩვენებს რომელიმე
სლაიდს, მოსწავლე
რომელიც მიხვდება
პასუხობს ინგლისურად
თუ რა
დროა ნაჩვენები
სლაიდზე ან
რომელი თვეა.
მასწავლებელი აძლევს
საშინაო დავალებას
მოსწავლეებს, დახატონ
წელიწადის ყველა
დრო და
ინგლისურად მიაწერონ
რა დროა
ნახატზე ასევე
მიაწერონ ყველა
დროს შესაბამისი
თვეები. საუკეთესო
ნაშრომი გამოიკვრება
ერთი კვირით
კედელზე.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment