შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშ.დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
საშინაო
დავალება
|
არ
აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
|
დავალება
არასრულია და შეცდომები აქვს.
|
საშინაო
დავალებაში შეცდომებია
|
დავალება
სწორადაა შესრულებული
|
მოწესრიგებულობა
გაკვეთილზე
|
მოსწავლეს
არ აქვს ყველა საჭირო ნივთი წიგნი რვეული.და ა.შ
|
მოსწავლეს
არ აქვს გაკვეთილისთვის საჭირო ყველა ნივთი
|
მოსწავლეს
არ აქვვს ყველა ნივთი წამოღებული
|
მოსწავლე
მოწესრიგებულია და აქვს ყველა ნივთი
|
ყურადღებით
მოსმენა და მასწავლებლის მითითებების შესრულება
|
მოსწავლე
არ უსმენს მასწავლებელს და არ ასრულებს მითითებებს.
|
მოსწავლე
ხშირად იმსახურებს მასწავლებლის შენიშვნას.და ხშირად არ ასრულებს მასწავლებლის
მითითებებს
|
მოსწავლე
ზოგჯერ გაფანტულია და არ უსმენს მასწავლებელს. მასწავლებელს სჭირდება მითითების
გამეორება.
|
მოსწავლე
ყურადღებით უსმენს მასწავლებელს და ზედმიწევნით ასრულებს მითითებებს
|
ახალი
მასალის კითხვა
|
მოსწავლე
ვერ კითხულობს ახალ ტექსტს
|
მოსწავლეს
უჭირს ტექსტის წაკითხვა
|
მოსწავლე
კითხულობს მაგრამ ზოგჯერ უჭირს სიტყვის ამოკითვა
|
მოსწავლე
კითხულობს ახალ ტექსტს აქვს უმნიშვნელო შეცდომები
|
გაკვეთილზე
ჩართულობა
|
მოსწავლე
არ ერთვება გაკვეთილში
|
მოსწავლე
პასიურია და არ ერთვება გაკვეთილში
|
მოსწავლეს
ზოგჯერ ეფანტება გონებადა არ აქტიურობს,
|
მოსწავლე
აქტიურადაა ჩართული მთელი გაკვეთილის განმავლობაში
|
No comments:
Post a Comment